Viser innlegg med etiketten Tull og tøys. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Tull og tøys. Vis alle innlegg

fredag 6. mars 2009

Jeg har blitt tagget!

Denne gang av Den Grønne sti, en blogg om miljøvern, økologi, sparing og jobbing hjemmefra og fra KarianneBK, en herlig blogg om familieliv, hobby og foto.

Taggen lyder som følger:

1. Gå til mine bilder/mapper
2. Velg den 6. mappen
3. Finn det 6. bildet
4. Sett bildet på bloggen og skriv litt om det
5. Inviter 6 nye og link til dem.

Gi beskjed om utfordring.

Her er mitt bilde. Ikke fra mappe nr 6 (inneholdt bare 1 bilde) og ikke fra nr 7 (hadde bare 4 bilder), men fra mappe nr 8 og dermed bilde nr 1 i mappe nr 8...


Ett actionbilde av lillebror i sin herlige katvig MT. Selvfølgelig sydd av undertegnede!!

Utfordingen sendes videre til:

Duttemann og Tullemor, en flott blogg om alt og ingenting:).

Bente i systua, hobbyblogg med masse herlig!!

[M]an[M]ade, svensk flott syblogg!

Gobligobli, en annen flott svensk syblogg. Svenskene er flinke altså!!

An.lo, ennå en svensk blogg.

Linda`s lille paradis, herlige husregler for katt!!

søndag 1. mars 2009

Jeg har googlet navnet mitt!

Se hva jeg fant!! Nå må det sies at dette ikke er meg... Humret bra for meg selv da jeg leste beskrivelsen av "meg". http://www.dagbladet.no/2009/02/17/kultur/litteratur/bibliotekk/bibliotek/hans_herbjornsrud/4893820/

(Navnet mitt er Karen Eidsmo-Sand.)