Taggen lyder som følger:
1. Gå til mine bilder/mapper
2. Velg den 6. mappen
3. Finn det 6. bildet
4. Sett bildet på bloggen og skriv litt om det
5. Inviter 6 nye og link til dem.
Gi beskjed om utfordring.
Her er mitt bilde. Ikke fra mappe nr 6 (inneholdt bare 1 bilde) og ikke fra nr 7 (hadde bare 4 bilder), men fra mappe nr 8 og dermed bilde nr 1 i mappe nr 8...
Ett actionbilde av lillebror i sin herlige katvig MT. Selvfølgelig sydd av undertegnede!!
Utfordingen sendes videre til:
Duttemann og Tullemor, en flott blogg om alt og ingenting:).
Bente i systua, hobbyblogg med masse herlig!!
[M]an[M]ade, svensk flott syblogg!
Gobligobli, en annen flott svensk syblogg. Svenskene er flinke altså!!
An.lo, ennå en svensk blogg.
Linda`s lille paradis, herlige husregler for katt!!