onsdag 23. desember 2009

Årets juletre og pynt

Søm des 134

Årets juletre hogde vi på Bakken gård i Mo. Det er en fjelledelgran Den er pyntet med div kjøpt og hjemmelaget pynt i hvitt og gull. Jeg har lagt inn bilder av pynten lengre ned.

Søm des 119

Spisestua vår med pepperkakehus og hjemmelaget pynt.

 Søm des 127

Bit av stuen vår. (Jeg må flytte den engelen.)

 Søm des 096

Sydde hjerter i ullfilt med engler.

Søm des 110

Julestrømper til barna. Søm des 111

Duk til å ha under juletreet. Søm des 105

Kremmerhus til å henge på juletreet.

 Søm des 104

Disse har jeg og barna laget fra et kit på panduro.

Søm des 135 Her har jeg klippet ut engler fra noen servietter og strøket de på lys slik at de smelter fast.

 Søm des 118 

Min mormor har malt disse nissene til meg. Jeg har seks stykker som har fulgt meg i mange år. Veldig koselig.

1 kommentar:

Polkahjerte sa...

Nydelig juletre. God jul!