torsdag 19. mars 2009

Hemmelig venn gave til meg:)




I dag ramlet hemmelig venn gaven ned i postkassa! Så masse flott!!!!


En veske, ett pyntebånd, fox (he he), ett herlig jersey (isoli?) stoff som jeg skal sy klær til junior av, ett superfint rutete stoff til applikasjoner, ett herlig skjørt til snuppa og mønster på barneklær.

Veska var bare super fin! Herlig farger og kjempe flott sydd. Snuppa måtte hentes tidlig i bhg i dag fordi hun hadde ørevondt. Passet bra med pakke da vi kom hjem, ja. Og skjørtet ble dratt på med en gang. Super fornøyd. Rosa og rødt i en herlig kombinasjon.

Jeg fikk ett hint om at vi skulle møtes i helga... Tittet litt i bloggene til de som er påmeldt på landstreffet. I bloggen til Otiibe fant jeg ett innlegg med stoffkombo`n til skjørtet.

Tusen takk for superduperfantastisk gave Otiibe!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fine ting du lager. Masse insirasjon her. Ta en titt på min blogg, Http://smykkegal.blogg.no